My reference sheet
Last edited by Dragon wolf on Sat Mar 24, 2012 2:54 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : New one)
Skye wrote:oohh nice one bro!
menneh kordan ska du tegne d dær? xD for i komme ikke t og gjærra det... jaja, i fant en TIER!!! den lissom bare lå'ær C:
Dragon wolf wrote:Skye wrote:oohh nice one bro!
menneh kordan ska du tegne d dær? xD for i komme ikke t og gjærra det... jaja, i fant en TIER!!! den lissom bare lå'ær C:
Du VET hva jeg sier om og skrive på dialekt på en side som denne! Men siden du har gjordt det kan jo jeg og gjøre det.
Eh, finn væll på no` tenka me, men i kan gi d ænda en 10'er om du tegna hn. Ska gi dn t de på skolen på manda K?
Bluefire wrote:D e lissom meininga å skriv på engelsk? -.-' og her ska vis ref'et ditt ikke snakk me kvarander.
Skye wrote:Bluefire wrote:D e lissom meininga å skriv på engelsk? -.-' og her ska vis ref'et ditt ikke snakk me kvarander.
du bynte ^^;
Gladr wrote:Please for the love of life itself!!!! TRANSLATE WHAT YOU"RE SAYING FOR THOSE WHO CAN SPEAK NORWEGIAN I.E. ME!!!!!!!!!
Dragon wolf wrote:Gladr wrote:Please for the love of life itself!!!! TRANSLATE WHAT YOU"RE SAYING FOR THOSE WHO CAN SPEAK NORWEGIAN I.E. ME!!!!!!!!!
Skye: Nice one!
Jeg: noe jeg ikke husker
Du: snakke dialekten din
Dragon wolf wrote:
My reference sheet